V okviru projekta Peer Mentoring for Teachers »Change-Builders« (PEERMENTORING) prihajamo v šolskem letu 2019/20 v zadnje leto izvajanja in se bližamo zaključku triletnega projekta, ki se konča avgusta 2020.

Partnerji smo se sestali na tretjem srečanju v Parizu, dne 28. in 29. maja 2019. Projekt vodi Univerza Malta in izvaja skupaj s partnerji iz Slovenije, Francije, Italije in Hrvaške.

Globalni cilj projekta je spodbujati zavedanje pomena trajnostnega razvoja na različnih področjih in doseči, da ga učitelji redno vključujejo v svoje predmete na različne načine. V okviru projekta se spodbuja predvsem Peer – mentoring (vzajemno mentorstvo) kot metoda širjenja ideje in izmenjave izkušenj med učitelji. Skupno orodje, ki ga v okviru projekta testiramo, pa je WebQuest.

WebQuest je oblika pouka, usmerjena na raziskovanje, v kateri večino ali vse informacije, s katerimi učenci delajo, prihajajo iz spleta. Model je razvil Bernie Dodge skupaj s sodelavci na državni univerzi v San Diegu v Kaliforniji leta 1995. Od takrat je več deset tisoč učiteljev sprejelo WebQuests kot način, da dobro izkoristijo internet, pri tem pa vključijo svoje učence v kritično razmišljanje, ki ga zahteva današnji čas. Model se je razširil po vsem svetu, še posebno v Braziliji, Španiji, na Kitajskem, v Avstraliji in na Nizozemskem. Od projektnih partnerjev ima največ izkušenj z uporabo tega orodja  konzorcij srednjih šol Consorzio degli Istituti Proffesionali, Modena. Konec septembra bo omenjeni partner organiziral srečanje v Modeni in naši učitelji bodo imeli priložnost, da se izobrazijo na tem področju in sodelujejo v projektu. Področje trajnostnega razvoja, ki ga mi kot partner razvijamo, je biotska raznovrstnost in upravljanje naravnih virov. Ostali partnerji v projektu se bodo dotaknili naslednjih tem: migracije, zelena ekonomija, socialna vključenost in onesnaženost voda. 

Pred zaključkom projekta nas čaka še mednarodna izmenjava izkušenj med učitelji, vključenimi v projekt, v aprilu 2020 v Modeni  in zadnje srečanje na Hrvaškem, maja 2020. S partnerji se poleg srečanj v živo mesečno dobivamo tudi na rednih srečanjih preko Skyp – a.

Več o projektu si lahko preberete na spletni strani PERMEENT.