Projekt se osredotoča na trajnostno uporabo IKT (informacijsko komunikacijska tehnologija) naprav. Hkrati pa želi razvijati usposobljenost učiteljev, ki bodo usmerjali dijake na pot trajnostne uporabe IKT opreme.

Varstvo okolja, omejeni viri in vse več odpadkov so pomembne teme prihodnjih generacij, ki veljajo za najmočnejšega potrošnika IKT naprav na svetu. Mlajše generacije  odraščajo z digitalnimi napravami, ki jim omogočajo komunikacijo, zabavo, nakupovanje, izobraževanje itd.

Cilji projekta:
– ozavestiti udeležence o porabi energije in povečevanju odpadkov IKT opreme.
– raziskati možnosti recikliranja odpadnih naprav in njihovih delov.
– najti možnosti za racionalnejšo uporabo IKT naprav.
– razvijati mehke veščine (interakcija z drugimi, upravljanje projektov, reševanje problemov v mednarodnih skupinah).

Namen projekta:
– povečati znanje dijakov o trajnostni uporabi IKT naprav in ozaveščanju njihovega prispevka k onesnaževanju.

Partnerstvo v projektu:

  1. Bergisches Berufskolleg, Wipperfürth, Nemčija (vodilni partner)
  2. Rakvere Ametikool, Rakvere, Estonija
  3. Šolski center Nova Gorica, Slovenija

Vsi partnerji menijo, da imajo izobraževalne ustanove pomembno vlogo pri ustvarjanju trajnostne kulture. Vse partnerske organizacije imajo IKT-oddelke, zato je ključnega pomena, da se bodo bodoči strokovnjaki za informacijsko komunikacijsko tehnologijo izobraževali o okoljskih vprašanjih.

Projektne aktivnosti predvidevajo vključevanje predvsem dijakov v programih računalništva, ki bodo služili kot ambasadorji trajnostne uporabe IKT naprav.

 

Dijaki bodo v mednarodnem okolju sodelovali na treh področjih:

  1. Medkulturne študije in samopredstavitev na evropskem trgu dela
  2. Digitalizacija in trajnost
  3. Recikliranje IKT-naprav

 

Predvideni rezultati v projektu:

  • izdelava različnih gradiv (predstavitve, infografike, videoposnetki, kontrolni seznami), ki se lahko uporabijo kot študijska gradiva o trajnostni uporabi IKT.

Projekt bo uporabil interdisciplinarni pristop k učenju in poučevanju ter metodo CLIC.

Mešana mobilnost je sestavni del projekta, kar pomeni, da bomo izvedli fizične in virtualne mobilnosti ter ostale dogodke na daljavo (sestanki, delavnice…).

Poleg tega bodo učitelji izboljšali svoje veščine poučevanja, kar podpira doseganje ciljev projekta in sodelovanje med učitelji, saj morajo skupaj pripraviti naloge, izmenjati gradiva in se odločiti za didaktične pristope, uporabljene v projektu. Za učitelje sta predvideni dve mednarodni izmenjavi za potrebe izobraževanja. Poleg tega bodo organizirane tri kratkoročne izmenjave dijakov v vseh treh državah.

Trajanje projekta: 1.9. 2020 – 31. 8. 2022